Despre noi

               Pasiune pentru EXCELENTA!

 

Suntem IBPE, o echipa de profesionisti si experti in industria pentru Excelenta In Afaceri. Trecem dincolo de convențional, depășim barierele convingerilor despre ce este posibil și găsim modalități mai bune și mai rapide pentru de a duce afacerea la rezultatul dorit mai repede. Nu urmăm metodele convenționale, introducem abordări, metode, procese și proceduri noi. Începem de la nivelul executiv pentru a înțelege strategia, tacticile aplicate, provocările și problemele.

Colecta

 

Colectam informatii

Începem de la nivelul conducerii pentru a înțelege strategiile, provocările și problemele. Colectăm informațiile necesare, prin discuții cu oameni pe toate nivelurile organizaționale, de la nivelul executiv până la prima linie. Este necesară transparență și onestitate în ceea ce privește procesele și sistemele de afaceri. Principiul nostru este: „Este practic imposibil să rezolvi o problemă dacă nu știi ce o cauzează”.

 

Înțelegem afacerea  și provocările

Înțelegem afacerea, provocările acesteia și cauzele rădăcină care stau la baza acestora, înainte de a face recomandări.

 

Evaluăm procesele

Evaluăm eficacitatea proceselor de lucru existente, feedback-ul și ce verificări și monitorizari există pentru a urmări progresul în ceea ce privește realizarea planului.

 

 Identificăîntreruperi, discontinuități sau gâtuiri

Identificăm diferența dintre ceea ce este și ceea ce ar trebui să fie. Prin acest proces identificăm unde se poate realiza reducerea costurilor, îmbunătățirea productivității și unde exista constrângeri in cadrul procesului. Acest proces dezvăluie cauzele reale din spatele provocărilor.

 

 Identificăm cauza rădăcină

Identificăm cauzele rădăcină pentru a putea stabili acțiunile adecvate de remediere și pentru a determina ce este posibil. Calculăm care este adevărata capacitate de performanță operațională a companiei.

 

 Dezvoltăm planuri de acțiune

Stabilim planuri de acțiune pentru a rezolva cauzele rădăcină. Dezvoltăm  noi standarde si asigurăm suport pe durata implementării. Dezvoltăm materialul de training necesar pentru a oferi angajaților expertiză si abilități. Prin metoda de training OTJ (Training On the Job) ne asigurăm că angajații respectă cerințele specifice de performanță specificăa rolului pe care il au.

 

 Suport implementare și servicii menținere rezultate

Asigurăm suport pe durata implementării, iar după implementare continuăm sa prestăm, conform ințelegerii cu echipa de management, anumite activități de analiză, imbunătățire, menținere și raportare.

 

ATINGETI ADEVĂRATA CAPACITATE DE PERFORMANȚĂ A COMPANIEI DVS!