Servicii

ce trebuiE SA STII?

     Una dintre marile provocari pentru managerii si liderii cu experienta indelungata este sa vada noile posibilitati pentru ca deja stiu tot ce este imposibil. Pentru acest motiv, atat de multe idei extraordinare vin de la oameni care sunt relativ noi intr-o industrie sau afacere.

     Un outsider vede mai multe oportunitati decat un angajat intern. Ne adresam oricarui antreprenor, proprietar de afacere sau manager care este concentrat pe modul in care se obtin rezultatele si care isi doreste ca afacerea sa obtina rezultate indiferent daca este o perioada de criza, in plina dezvoltare sau in perioada de calm.   

 

servicii

EXCELENTA PROCESELOR

       Orice intarziere sau problema spune ca un proces nu ruleaza bine. Procesele reprezinta fundatia precum si structura osoasa a unei afaceri. Sunt Specialistul pentru Imbunatatirea Proceselor de care aveti nevoie. Printr-o incursiune rapida care include discutia cu cativa angajati si un scurt tur (acolo unde este cazul), incadram problema in contextul unui proces, stabilim solutia si venim cu un plan de solutionare. 

    Folosind metodologia pentru Rezolvarea Problemelor, analizam structurat procesul, definim cadrul operational, exploram obiectivele afacerii, reparam punctual problema sau intregul proces.

     Aducem valoare din prima zi, putem sa incepem imediat si astfel scutim compania sa caute, sa inlocuiasca sau sa elibereze resursele interne. Prin serviciile noastre, compania obtine beneficii din prima zi, angajatii devin mai eficienti si mai eficace avand posibilitatea sa se concentreze doar asupra activitatilor care adauga valoare pentru clienti companiei. Ne ocupam de toate activitatile administrative de documentare a procesului. 

PROJECT MANAGEMENT


      Resursele unei afaceri (umane, materiale, financiare) sunt limitate. Plecand de la obiectivele companiei, sustinem echipa de management in traducerea obiectivelor in proiecte necesare pe termen scurt, mediu si lung. Sustinem echipa in stabilirea prioritatii de implementare. Analizam si documentam proiectele folosind diferite metodologii: Rezolvarea problemelor, Kata Coaching (pentru rezolvarea problemelor si dezvoltare angajati), Project management Integrat sau Project management Traditional.

     Realizam analiza si construim documentatia care justifica nevoia interna si pentru solicitarea investitiei (CAPEX/OPEX), evaluam bugetul si beneficiile pe care proiectul le poate aduce. In functie de nevoile companiei, ajutam echipa de management sa construiasca si sa dezvolte planul de Transformare Lean si sustinem echipa in implementare. 

     Evaluam portofoliul de proiecte si identificam proiectele care se suprapun, proiecte care se anuleaza reciproc, identificam si propunem proiecte care nu au fost identificate, dar servesc strategiei companiei. Monitorizam portofoliul de proiecte, pregatim rapoarte periodice de performanta si capitalizam lectiile invatate. 

     Asiguram convergenta tehnologica intrucat aducem cunostintele si experienta mai multor industrii, gandirea strategica si sistematica. 


AUDIT MATURITATE SISTEM MANAGEMENT

     Indiferent de dimensiune companiei, echipa de management trebuie sa gestioneze o multime de probleme complexe si sa abordeze obiective conflictuale care pot sa apara intre functiunile afacerii. Pentru un Start-up, situatia este si mai dificila intrucat exista doar antreprenorul sau cofondatorii care trebuie sa se adreseze tuturor acestor probleme si care nu au intotdeauna abilitati de leadership si management.

     Evaluam afacerea pe patru niveluri: leadership, digitalizare departamente suport, planificare pentru performanta, ordonare si organizare locuri de munca. Prin intermediul serviciilor noastre, angajatii, actiunile si strategia sunt aliniate, se creeaza sinergia prin intermediul muncii in echipa, fiecare parte a organizatiei devine constienta de impactul pe care il are asupra celorlalti. Construim incredere in planul de implementare prin evaluare si monitorizare, echipa de management identifica derapajele in implementarea strategiei si prioritizeaza ceea ce este critic pentru afacere.

      Suntem din afara companiei, venim cu o abordare practica si obiectiva si actionam ca un Task Force pentru a face lucrurile sa functioneze.  

Excelenta este o calatorie, nu o destinatie!